2005. január 28., péntek

Naplómból másolva

Ma 2005. január 29. szombat van.

Éppen túrázni indulok, méghozzá autóval a közeli hegyekbe. Most az Apci vágóhídnál parkoltam le, és innen már gyalogosan megyek tovább. Rózsaszentmárton felé keleti irányba haladok a Cirjákon át közelítem meg a Nagy-Hársas hegyet. 

Elképzelésem szerint Muflon fotózást terveztem mára. Az időjárás gyönyörű, napos kissé szeles de hideg is van olyan télies. 

Mindjárt a túra elején találkoztam egy ismerős vadásszal is Gohér Józsival. De később se volt néptelen az erdő mert újabb vadász ismerősökkel hozott össze a sors nekem örömömre nekik nem biztos. Hiszen a mai vadászatuk nem volt sikeres így kissé bánatosan indultak haza, szerencsére az autómig velük jöttem le az erdőből, így megspórolva a vissza út hosszú sétáját.

Az erdőben most nem bóklásztam hanem konkrét helyre mentem a „Vasles” volt a kiválasztott célom ahol végül is eredményesen tudtam fotózni az oda érkező muflonokat. 

Nem túlzás de legalább 80-100 darab volt rövid időn belül a látószögembe. Annyira ez nem meglepő mert ez egy vadban gazdag környék ráadásul én éppen az etetőhelyük közelében, bújtam el. 


Természetesen nem vettek észre így zavartalanul sikerült jó néhány képet készítenem. Sajnos állvány nem volt nálam ezért némi életlenség előfordul a fotóimnál. Közben sötét is lett ami még további képminőség romláshoz vezetett, de az élmény akkor is megismételhetetlen számomra amit ez a sok vadon élő állat okozott nekem ezen a délutánon. A vissza úton elég csöndben sétáltam lefelé szerencsére és ennek köszönhetően egy róka is besétált elém az útra. A vaslesnél annyira belemerültek a muflonok az étkezésbe, hogy kénytelen voltam magam megmutatni

 máskülönben kitudja meddig ülhettem volna ott ráadásul már a levegő is egyre jobban hűlt le. Szóval meg lettek sajnos riasztva.

Még egyszer össze foglalva szép élményes nap volt ez a mai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése