2005. január 15., szombat

Naplómból másolva

 Ma gyalog sétáltam ki a Selypi - tóhoz. Kellemes napos téli idő van pillanatnyilag. Néhány fotót is készítettem az új digitális gépemmel ami egy Nikon Coolpix E2200 most csak azért írom ilyen pontosan le mert majd évek múltával úgysem fogok vissza emlékezni  erre a gépre.

A tó felülete be van fagyva jég borít mindent. A horgászokat ez az apróság nem zavarja néhányan léket vágtak és így is horgásznak a tavon. 


Állatok mozgását a sétám alatt  nem láttam, és nem is ugrasztottam meg egy vadat sem. Talán már korábban megtették ma az előttem erre járó emberek. 

Madarak viszont vannak, illetve repülnek is körülöttem, talán a szép időnek örülnek ők is. Az Ülepítő-tó környéke sajnos egyre szemetesebb az erre járó emberek felelőtlensége miatt. 

Viszont a befagyott víz felülete csodálatosan szép látványt nyújt. Mondhatni, hogy szép emlék marad ez a nap, annak tükrében, hogy a most készített fotók



remélhetőleg remekül vissza is adják a mai nap pillanatait.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése