2005. február 5., szombat

Naplómból másolva

 Ma 2005. február 5. szombat van.

Autóval a vágóhídig mint mindig, innen pedig gyalog tovább az apci „tengerszem” irányába. A széleskői-tó más néven, meglehetősen fölkapott kiránduló hely erre mifelénk. Én most oda is, és a körülötte lévő erdőségbe is el látogatok.

Nem indultam korán inkább a délutáni órákban 14:30-kor kezdtem el ezt a mai rövid túrámat. Tényleg rövid mert 16:30-kor már haza is értem. Az időjárásról annyit hogy 0 és -1C foktól nem volt melegebb, és szél mentes. Ennek köszönhetően a naptól védett területeken a hóréteg érintetlen maradt az-az 3-4 cm-es összefüggő.

 A tavat is hóréteg fedi. Igaz hogy felkapott kiránduló hely, azért szerencsére most elhagyatott a környék. Maga a befagyott tavon lévő jégréteg megközelítőleg 8-10 cm lehet. 


Túrám folyamán muflonokat láttam egy számomra eddig nem bejárt területen, erre ez idáig még soha korábban nem volt utam. Így örömmel tölt el hogy ismét bővült ezen a környéken az újonnan felfedezett helyek száma. 

Nem találkoztam senkivel szerencsére, viszont sikerült néhány jó fotót készítenem ma. Az erdő nagyon nyugodt volt, szép tiszta mintha egy nagy templomba jártam volna. A hóban sok, sok lábnyomot láttam állatok lábnyomai, elsősorban muflonok, őzek, vaddisznók, hagyták itt láblenyomatukat.


Igazán szép volt ez a mai nap, 

örülök, hogy nem maradtam otthon és jól is esett ez a kis séta a mai napon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése